Ātra piegāde
Maksājums pēc piegādes
Latvijas noliktava

ATTEIKŠANAS TIESĪBAS NO PIRKUMA

Jūs varat atteikties no pirkuma 14 dienu laikā no piegādes brīža, nenorādot iemeslu. Prece ir jāatgriež, lai būtu iespēja pieprasīt citas preces aizstāšanu vai preces iegādātās cenas atmaksu. Atteikuma termiņš beidzas 14 dienas pēc dienas, kad jūs vai jūsu norādītā trešā persona, kas nav pārvadātājs, fiziski pārņem preces savā valdījumā.

Precei, kuru vēlaties atgriezt, ir jābūt nebojātai, ja tas ir saprātīgi iespējams, oriģinālajā un nebojātā iepakojumā ar visu piegādāto aprīkojumu. Gadījumā, ja prece vai oriģinālais iepakojums tiks bojāts vai pārmērīgi izmantots, veikals patur tiesības ieturēt atskaitījumu, atmaksājot preces pirkuma vērtību.

14 dienu laikā pēc piegādes, arat aizpildīt veidlapu tālāk norādītajā saitē, lai veiktu apmaiņu vai naudas atmaksu, VAI paziņot mums pa e-pastu par nodomu atteikties no pirkuma.

Preces aizvietošanas gadījumā vai naudas atmaksas gadījumā aizpildiet: LINK

Tiklīdz iesniegsiet veidlapu, jūs saņemsiet atcelšanas kodu pa e-pastu, lai apstiprinātu savu pieprasījumu. Šis kods ir jāuzraksta uz pakas kopā ar jūsu datiem.

Ja pēc veidlapas iesniegšanas nesaņemat atcelšanas kodu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu.

Varat arī izmantot Eiropas parauga atteikuma veidlapu, lai informētu mūs par pirkuma atcelšanu, kurai varat piekļūt, izmantojot šo PARAUGA atteikuma veidlapu. Šādā gadījumā izdrukājiet veidlapu, aizpildiet trūkstošos datus un ievietojiet parakstīto dokumentu atgriežamajā pakā. UZMANĪBU! Šīs veidlapas izmantošana tomēr nav obligāta un var pagarināt jūsu pieprasījuma apstrādes laiku, jo produkts tiks atgriezts bez sūdzības koda, kas pēc tam ir jāapstrādā manuāli.

Pirms preces nosūtīšanas mums atpakaļ, noteikti pārbaudiet pasūtījuma apstiprinājumā vai rēķinā (saņemts pa e-pastu pasūtījuma veikšanas brīdī), vai esat iegādājies preci mūsu interneta veikalā un vai esat pārbaudījis to produktu saraksts, kurus nevar atgriezt Ja nosūtāt preci, kas nav mūsu vai nav likumīga atsaukšanai, mēs neesam atbildīgi par jūsu kļūdu, un mēs to neatgriezīsim un neiekasēsim no jums atgriešanas pasta izmaksas.

Jums ir 14 dienas pēc paziņojuma par atteikumu, lai atgrieztu paku mums uz mūsu adresi:

DPD ( HS PLUS d.o.o. ), Terminalo g. 7, Biruliškės, LT-54469 Kauno r. Lithuania

Iesakām sūtījumu nosūtīt ierakstītā vēstulē ar sūtījuma sertifikātu. Pazaudētas sūtījuma gadījumā mēs joprojām varēsim atrisināt jūsu pieprasījumu, pamatojoties uz piegādes apliecinājumu, izmantojot izsekošanas numuru.

Sūtīšanas izmaksas ir sūtītāja pusē, mēs nepieņemam sūtījumus uz mūsu izdevumiem. Tiklīdz sūdzību nodaļa saņems jūsu sūtījumu, 8 darba dienu laikā tiks nosūtīta jauna prece vai nauda tiks atmaksāta, izmantojot to pašu maksājuma veidu, ar kuru veicāt pasūtījumu. Mēs atmaksāsim summu par atgrieztajiem produktiem un izmaksas par lētāko piegādes risinājumu (standarta piegādes maksa). Prioritārā apstrāde, paku nodrošināšana un samaksa par piegādi ir papildu izmaksas, no kurām var izvairīties, un šis pakalpojums ir veikts tikai pēc klienta īpaša pieprasījuma. Custom izmaksas netiks atmaksātas. Atteikuma no pirkuma gadījumā klients sedz atpakaļnosūtīšanas izmaksas, tāpēc arī atpakaļnosūtīšanas izmaksas netiks atmaksātas.

Izņēmums attiecībā uz atteikuma tiesībām

Atteikuma tiesību izmantošana ir izslēgta šādiem līgumiem:

  • līgumi par preču piegādi, kas izgatavoti pēc patērētāja specifikācijām vai skaidri personalizēti;
  • līgumi par preču piegādi, kam var ātri pasliktināties vai beigties termiņš
  • līgumi par laikraksta, periodiskā izdevuma vai žurnāla piegādi, izņemot šo izdevumu abonēšanas līgumus
  • līgumi par tādu preču piegādi, kuras patērētājs pēc piegādes ir atvēris un kuras nevar atgriezt higiēnas vai veselības aizsardzības apsvērumu dēļ (piemēram, kosmētika, tīrīšanas līdzekļi, pulēšanas pastas un peldkostīmi, apakšveļa, zeķes)
  • līgumi par preču piegādi, kas pēc piegādes pēc savas būtības ir nedalāmi sajaukti ar citām precēm; (piemēram: komplekts/komplekts, visi produkti no Mystery box, abi produkti no piedāvājumiem 1+1 bez maksas, jebkura DĀVANA)
  • līgumi par audio vai video ierakstu vai datorprogrammatūras piegādi, ja patērētājs tos pēc piegādes ir atvēris;
  • līgumiem par alkoholisko dzērienu piegādi, kuru piegāde ir atlikta ilgāk par trīsdesmit dienām un kuru vērtība, par kuru panākta vienošanās, noslēdzot līgumu, ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras no profesionāļa nevar ietekmēt
  • līgumi par preču piegādi vai pakalpojumu sniegšanu, kuru cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras nav profesionāļa kontroles un kuras var rasties atteikuma periodā
  • līgumiem par pakalpojumu sniegšanu, kas pilnībā izpildīti pirms atteikuma termiņa beigām un kuru izpilde ir uzsākta pēc nepārprotamas iepriekšējas patērētāja piekrišanas un skaidras atteikšanās no atteikuma tiesībām; (piemēram: menca, ekspressūtīšana, pakas garantija)
  • līgumi par apkopes vai remonta darbiem, kas steidzami jāveic patērētāja mājās un pēc viņa skaidri izteikta pieprasījuma, nepārsniedzot rezerves daļas un darbus, kas noteikti nepieciešami, lai reaģētu uz ārkārtas situāciju
  • līgumi par izmitināšanas, transporta, ēdināšanas un atpūtas pakalpojumu sniegšanu, kas jāsniedz noteiktā datumā vai noteiktā biežumā
  • līgumi par digitālā satura piegādi, kas nav piegādāts materiālā datu nesējā, un kuru izpilde ir uzsākta pēc patērētāja nepārprotamas iepriekšējas piekrišanas un skaidras atteikšanās no atteikuma tiesībām. (piemēram: lejupielādēts digitālais saturs, e-grāmata)

BRĪDINĀJUMS: Ja brīvprātīgi atgriežat preci, no kuras atteikšanās nav iespējama, ārpus 14 dienu atteikuma termiņa, ārpus 14 dienu atgriešanas perioda pēc paziņojuma par atteikumu vai preci, kas nav iegādāta mūsu veikalā, mēs atgriezīsim šādu preci preci Jums tikai apmaksājot 10 EUR, kas veido nepamatotas sūdzības izskatīšanas izmaksas, pretējā gadījumā preci iznīcināsim.

TIKS POZITĪVI ATBILDĪTI TIKAI PIEPRASĪJUMI, KAS ATBILST VISIEM IEPRIEKŠ MINĒTAJIEM NOSACĪJUMIEM.

Vairāk par Vispārējiem noteikumiem un nosacījumiem un Sīkdatņu politiku varat lasīt saitēs lapas apakšā.