Vispārīgie noteikumi un nosacījumi
Laipni lūgti tīmekļa vietnē vigoshop.lv, ko pārvalda uzņēmums HS plus d.o.o., Gmajna 8, SI-1236 Trzin (turpmāk tekstā – Uzņēmums).
Šie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi attiecas uz visām darbībām tiešsaistes veikalā, kuras ir pieejamas tīmekļa vietnē vigoshop.lv (turpmāk tekstā – Tīmekļa vietne). Vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir saistoši visiem lietotājiem. Lūdzam jūs rūpīgi tos izlasīt. Ja jūs nepiekrītat kādai šo Vispārīgo noteikumu un nosacījumu daļai vai pilnībā tiem nepiekrītat, jūs nedrīkstat izmantot mūsu Tīmekļa vietni un mūsu pakalpojumus. Vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir spēkā esošs līgums, kas noslēgts starp jums un Uzņēmumu.
Tīmekļa vietne ir pieejama “tāda, kāda tā ir”, un Uzņēmums nesniedz nekādas garantijas vai galvojumus — ne netiešas, ne tiešas — attiecībā uz Tīmekļa vietnē piedāvāto produktu īpašumtiesībām, tirdzniecību vai piemērotību jebkādam mērķim.
Tīmekļa vietnes īpašnieks rūpīgi centīsies nodrošināt, lai Tīmekļa vietnē norādītie dati būtu gan detalizēti, gan aktuāli. Vienlaikus tīmekļa vietnes īpašnieks patur tiesības jebkurā laikā un bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt Tīmekļa vietnes saturu vai pārtraukt to papildināt. Turklāt tīmekļa vietnes īpašnieks jebkurā laikā un bez iepriekšēja brīdinājuma var mainīt šajā Tīmekļa vietnē aprakstītos pakalpojumus, produktus, cenas un programmas.
1 DEFINĪCIJAS
Uzņēmums ir uzņēmums HS plus d.o.o., Gmajna 8, SI-1236 Trzin, kas ir tīmekļa vietnes vigoshop.lv īpašnieks un operators.
Tīmekļa vietne ir tīmekļa vietne https://vigoshop.lv, ko pārvalda Uzņēmums un kura ietvaros darbojas arī tiešsaistes veikals.
Lietotājs ir ikviena fiziska persona, kas izmanto Tīmekļa vietni.
Pircējs (jeb “jūs”) ir ikviena fiziska persona, kas veic pirkumu tiešsaistes veikalā.
Patērētājs ir fiziska persona, kas iegādājas vai izmanto preces un pakalpojumus tādos nolūkos, kas nav saistīti ar viņa (-s) profesionālo vai algoto darbu. Šo Vispārīgo noteikumu un nosacījumu izpratnē visi Pircēji tiek uzskatīti arī par Patērētājiem.
Konfidencialitātes politika ir dokuments, kurā ir iekļauta visa informācija par personas datu apstrādi, kas tiek veikta Tīmekļa vietnes ietvaros. Minētā Konfidencialitātes politika ir pieejama šeit.
Sīkfailu politika ir dokuments, kurā ir iekļauta visa informācija par sīkfailu izmantošanu Tīmekļa vietnes ietvaros. Minētā Sīkfailu politika ir pieejama šeit.
2. VIGOSHOP.LV TIEŠSAISTES VEIKALS
Vispārīgie noteikumi un nosacījumi nosaka tiešsaistes veikala darbību, definē Lietotāja un tiešsaistes veikala tiesības un pienākumus, kā arī regulē biznesa attiecības starp tiešsaistes veikalu un Pircēju. Pircējam ir saistoši Vispārīgie noteikumi un nosacījumi, kas ir spēkā pirkuma brīdī (brīdī, kad tiek veikts tiešsaistes pasūtījums). Katru reizi, kad tiek veikts pasūtījums, Lietotājs tiks informēts par Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem. Veicot pasūtījumu, Lietotājs apliecina, ka ir iepazinies ar šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem.
Vispārīgo noteikumu un nosacījumu apstiprināšana, veicot pasūtījumu mūsu tiešsaistes veikalā, ir saistošs līgums starp jums un uzņēmumu. Pirms pasūtījuma apstiprināšanas lūdzam rūpīgi izlasīt Vispārīgos noteikumus un nosacījumus. Ja nepiekrītat mūsu Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem, jūs nevarat izmantot mūsu tiešsaistes veikala sniegtos pakalpojumus. Tāpat Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem nevar piekrist daļēji. Lai veiktu pirkumu, jums ir jāpieņem visi Vispārīgie noteikumi un nosacījumi, kas ir spēkā pirkuma veikšanas brīdī.
i. Tiešsaistes veikala lietošana
Uzņēmums pārvalda tiešsaistes veikalu saskaņā ar Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem. Tiešsaistes veikals pircējiem ir pieejams visu laiku, taču Uzņēmums patur tiesības uz laiku atspējot vai apturēt tiešsaistes veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma.
Ir iespējams, ka tiešsaistes veikals uz laiku nebūs pieejams vai ka uz laiku nebūs iespējams veikt maksājumus tiešsaistes veikala uzturēšanas un atjaunināšanas dēļ. Uzņēmums nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas jums var rasties tiešsaistes veikala uzturēšanas un/vai atjaunināšanas laikā.
ii. Pasūtījuma veikšana tiešsaistes veikalā
Pirkuma līgums starp Pārdevēju un Pircēju tiek uzskatīts par noslēgtu, kad Pircējs apstiprina pasūtījumu (Pircējs saņem statusa apstiprinājuma e-pastu “Pasūtījums apstiprināts”). No šī brīža visas cenas un citi pirkuma nosacījumi tiek fiksēti un ir piemērojami gan Pārdevējam, gan Pircējam. Pirkuma līgums tiek augšupielādēts Uzņēmuma serverī elektroniskā formātā.
Pirkuma veikšanas procedūra:
- Solis: No tiešsaistes veikalā pieejamajā piedāvājuma Pircējs izvēlas sev vēlamo preci un vēlamo daudzumu, un apstiprina savu izvēli, nospiežot pogu «Pievienot grozam». Ja Pircējs vēlas iegādāties vairākas dažādas preces, šis process ir jāatkārto katram produktam atsevišķi. Kad Pircējs ir pabeidzis atlasīt preces, viņš var turpināt pirkuma procesu, noklikšķinot uz pogas «Norēķināties».
- Solis: Šajā solī Pircējs aizpilda veidlapu, norādot savus personas datus, kas ir nepieciešami vēlamā pasūtījuma piegādei. Pēc veidlapas aizpildīšanas Pircējs atsevišķos gadījumos var izvēlēties vienu no vairākām piegādes iespējām un pievienot savam pasūtījumam citus produktus vai pakalpojumus. Šajā solī Pircējs tiek informēts arī par plānoto preces piegādes datumu. Pirms pasūtījuma pabeigšanas Pircējam ir iespēja izvēlēties vienu no vairākiem maksāšanas veidiem. Ņemot vērā veikto izvēli, pirms pirkuma pabeigšanas vēlreiz tiek aprēķināta galīgā summa, kas ir jāmaksā par pasūtījumu. Pircējs apstiprina pirkuma procesu, noklikšķinot uz pogas «Iesniegt pasūtījumu».
- Solis: Pēc pirkuma pabeigšanas Tīmekļa vietnē Pircējam tiek parādīts apstiprinājuma ziņojums, kurā norādīts, ka pasūtījums ir veiksmīgi iesniegts, un parādīta iesniegtā pasūtījuma informācija. Turklāt Pircējs saņem arī apstiprinājuma e-pastu uz 2. punktā norādīto e-pasta adresi ar pasūtījuma pārskatu, norādījumiem par pasūtīto produktu lietošanu un norādījumiem par atteikšanos no pirkuma vai sūdzības iesniegšanu, ja Pircējs nav apmierināts ar produktu vai to vairs nevēlas.
Jebkura informācija, kas tiek sniegta, veicot pasūtījumu, tiks apstrādāta saskaņā ar “Konfidencialitātes politiku”, kuru var atrast tīmekļa vietnes apakšdaļā.
Vēlamies jūs informēt, ka visa pirkuma vērtība, ieskaitot piegādes vai citas ar pirkumu saistītās izmaksas, tiks iekasēta pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Pirms pirkuma iesniegšanas mēs jūs informēsim par visām papildu izmaksām. Izvēlētajam maksāšanas veidam var būt arī papildu izmaksas.
Savam pasūtījumam varat sekot līdzi un to pārvaldīt RMA lietotnē, izmantojot šo saiti https://rma.hs-plus.com/language/lv_LV/. Lai piekļūtu, jums ir nepieciešams pasūtījuma numurs vai izsekošanas kods, un e-pasta vai tālruņa numurs, ko pirkuma brīdī norādījāt pie pasūtījuma. Šajā lietotnē (ja tā vēl nav sagatavota) varat arī atcelt pasūtījumu, mainīt pasūtījuma saturu, adresi, tālruņa numuru, izsekot pasūtījumu, kā arī piekļūt pirkuma rēķinam.
iii. Cenas, maksāšanas metodes un akcijas
Cenas
Visas Tīmekļa vietnē norādītās cenas ir norādītas EUR un ietver pievienotās vērtības nodokli (PVN). Cenas ir spēkā no pasūtījuma veikšanas brīža. Īpašais piedāvājums ir spēkā līdz tā atsaukšanas brīdim.
BRĪDINĀJUMS: Šis ir mazumtirdzniecības tiešsaistes veikals, kura mērķauditorija ir tikai galapatērētāji (bizness patērētājiem, no angļu val. business-to-consumer, B2C). Šī iemesla dēļ mēs neļaujam veikt preču pārdošanu uzņēmumiem (no angļu val. business-to-business, B2B), izmantojot šo Tīmekļa vietni, un nevaram arī piedāvāt iespēju izsniegt rēķinus juridiskām personām. Tas nozīmē arī to, ka turpmākas rēķinu korekcijas (no fiziskas personas uz juridisku personu) nav iespējamas, jo pārdošanas darījums tiek noslēgts tikai ar fizisku personu.
Ja vēlaties nodibināt B2B attiecības ar mūsu uzņēmumu un iegādāties lielākus mūsu produktu daudzumus (visu iepakojumu/paku), jūs varat sazināties ar mūsu vairumtirdzniecības veikalu, rakstot e-pastu uz [email protected].
Maksāšanas metodes
Mūsu tiešsaistes veikalā jūs varat izmantot šādas maksāšanas metodes:
- Samaksa pēc piegādes skaidrā naudā vai ar kredītkarti – Pircējs apmaksā rēķinu piegādes kurjeram, kurš piegādā preces uz Pircēja adresi, izmantojot skaidru naudu vai kredītkarti;
- Maksājums ar kredītkarti;
- PayPal maksājums.
Uzņēmums patur tiesības pārbaudīt izvēlēto maksāšanas metodi, izmantojot autentifikācijas līdzekļus. Turklāt mēs paturam tiesības papildus pārbaudīt izvēlēto maksāšanas veidu, lūdzot jūs nosūtīt mums maksājuma apliecinājumu.
Jūs esat informēts par to, ka jums ir jāsamaksā visa pasūtījuma summa (ieskaitot visas ar darījumu un piegādi saistītās izmaksas) saskaņā ar izvēlēto maksāšanas veidu. Jūs garantējat, ka esat spējīgs un tiesīgs veikt darījumus, izmantojot kredītkarti vai citu izvēlēto maksāšanas metodi.
Akcijas
Tīmekļa vietnē tiek piedāvātas arī atlaides un citas akcijas, kas samazina produktu cenas (turpmāk tekstā – akcijas). Katra akcija piedāvā samazinātu cenu uz noteiktu (ierobežotu) laiku, kas ir noteikts katrai akcijai atsevišķi. Samazinātā cena attiecas uz visiem pirkumiem akcijas laikā.
Vēlamies jūs brīdināt, ka dažas akcijas ir pieejamas tikai jaunajiem lietotājiem, kuri iepriekš vēl nav veikuši pirkumu mūsu tiešsaistes veikalā. Šajā gadījumā minētā akcija neattiecas uz esošajiem Lietotājiem. Jebkurš mēģinājums izmantot šādas akcijas tiks nekavējoties bloķēts, un e-pasta adreses, kas izmantotas, lai veiktu šādu ļaunprātīgu akciju izmantošanu, tiks izdzēstas bez iepriekšēja brīdinājuma. Atlaides un citas akcijas parasti nesummējas, ja vien katrā atsevišķā akcijā nav skaidri norādīts citādi.
iv. Preču piegāde un tās izmaksas
Cenās nav iekļautas piegādes izmaksas. Piegādes izmaksas ir norādītas tiešsaistes veikalā, kur jūs varat izvēlēties piegādes veidu. Mūsu Uzņēmums piedāvā divus piegādes veidus: standarta piegādi un eksprespiegādi. Galvenā atšķirība starp šiem diviem piegādes veidiem ir tā, ka pasūtījumiem, kas tiek piegādāti ar eksprespiegādi, tiek piešķirta augstāka prioritāte, un tie arī tiek iepakoti ar lielāku prioritāti. Pirms izvēlieties vēlamo piegādes veidu, lūdzu, pārbaudiet cenu, kas norādīta pie katras atsevišķās izvēles. Iesniedzot pasūtījumu, jūs redzēsiet cenu pārskatu, kurā būs iekļautas pirkuma izmaksas, piegādes izmaksas un kopējās izmaksas.
Ja jūs izvēlaties samaksu pēc piegādes skaidrā naudā, tad kurjerpasta dienests pasūtījuma iesniegšanas laikā iekasēs aprēķināto maksu par jūsu pakas piegādi. Ja jūs izvēlaties maksāt ar kredītkarti vai izmantojot PayPal, minētās izmaksas netiks no jums iekasētas.
Jūsu pasūtītie produkti tiks piegādāti uz adresi, kuru jūs ievadījāt mūsu Tīmekļa vietnē kā savu piegādes adresi.
Pircējs var apskatīt paredzamo piegādes termiņu, iesniedzot pasūtījumu. Uzņēmums patur tiesības pagarināt piegādes termiņu, ja ir palielināts pieprasījums vai kavējas piegādes pakalpojums. Piegādes lielākoties tiek veiktas līdz pusdienlaikam. Ja piegādes laikā jūs nevarat saņemt sūtījumu, kurjerpasta dienests mēģinās vienoties ar Pircēju par jaunu piegādes metodi un vietu.
Ja piegādes kurjeram neizdodas sazināties ar Pircēju, viņš mēģinās vēl vienu reizi piegādāt sūtījumu nākamajā darba dienā. Ja arī otrais piegādes mēģinājums ir neveiksmīgs, sūtījums un tā saturs tiek nosūtīts atpakaļ sūtītājam.
Samaksātā summa par neveiksmīgi piegādātiem un iepriekš apmaksātiem pasūtījumiem tiek automātiski atmaksāta 8 (astoņu) darba dienu laikā no brīža, kad noliktava reģistrē pakas atgriešanu vai kad Uzņēmums konstatē, ka paka nav veiksmīgi piegādāta.
Visu produktu lietošanas drošības brīdinājumi
Mūsu tiešsaistes veikala produktu lietošana var radīt zināmu risku dzīvībai un veselībai. Jums skaidri jāapstiprina, ka jūs saprotat, ka minēto produktu lietošana ir saistīta ar šādu risku, ko jūs pilnībā uzņematies. Pasūtot un/vai lietojot minētos produktus, jūs apstiprināt, ka esat informēts par minētajiem riskiem, kas var ietvert slimības, traumas, invaliditātes vai nāves risku. Jūs uzņematies pilnu atbildību par jebkādām sekām, kas varētu rasties, pasūtot un/vai lietojot produktus.
Pirms jebkura produkta lietošanas izlasiet tā lietošanas instrukciju.
Pirms lietošanas katrs produkts ir droši jāpārbauda. Ja neesat pilnībā pārliecināts par to, kā pārbaudīt produktu, lūdzam jūs produktu nelietot un informēt mūs par to vai atgriezt produktu.
Uzņēmums neuzņemas nekādu atbildību par netiešiem vai tiešiem zaudējumiem, kas radušies, lietojot Tīmekļa vietnē pasūtītos produktus, neatkarīgi no tā, vai pircējs vai trešā persona produktus ir lietojusi pareizi vai nepareizi. Šis izņēmums ir piemērojams, ciktāl to pieļauj tiesību akti.
Gadījumā, ja pret Uzņēmumu tiek celta atbildības prasība, Uzņēmums ierobežo savu atbildību par zaudējumiem līdz trīskāršai produkta tirgus cenai.
Mēs cenšamies sniegt pēc iespējas detalizētākus un precīzākus produktu aprakstus un fotoattēlus. taču mēs nevaram garantēt, ka visa informācija par produktiem un to fotoattēli ir pilnīgi precīzi. Tā kā dažus produktus var iegādāties no dažādiem piegādātājiem, ir iespējamas nelielas izmaiņas iepakojumā vai produkta izskatā. Minētās izmaiņas nekādā veidā neietekmē produkta kvalitāti vai funkcionalitāti.
v. Tiesības atteikties no Līguma
Pircējam, kurš veic pirkumu mūsu tiešsaistes veikalā, ir tiesības atteikties no Līguma. Minēto atteikumu no Līguma var pieprasīt 14 dienu laikā no pasūtījuma piegādes dienas, par ko piegādes dienests paziņo Uzņēmumam. Pircējam nav jāpaziņo sava lēmuma iemesls. Minētās tiesības atteikties no Līguma attiecas tikai uz pircējiem, kuri ir fiziskas personas un kuri iegādājas vai izmanto preces un pakalpojumus mērķiem, kas nav saistīti ar viņu profesionālo vai algoto darbu.
Atteikuma paziņojums tiek uzskatīts par savlaicīgi iesniegtu, ja tas ir iesniegts termiņā, kas noteikts atteikumam no Līguma. Paziņojumu par atteikumu var iesniegt, aizpildot iepriekš sagatavotu veidlapu vai nosūtot mums to pa e-pastu. Veidlapa ir pieejama tīmekļa vietnes sadaļā «Atteikuma tiesības». Pierādīšanas pienākums saistībā ar šajā Punktā noteikto atteikuma tiesību piemērošanu ir patērētājam.
Atsakoties no Līguma, Pircējam ir tiesības uz naudas atmaksu vai preces apmaiņu, bet ne uz kredītu!
Pēc atteikuma paziņojuma iesniegšanas jums 14 dienu laikā no atteikuma paziņojuma datuma ir jāatgriež produkti. Lūdzu, nosūtiet attiecīgās preces uz mūsu adresi: Terminalo g. 7, Biruliškės, LT-54469 Kauno r. Lithuania. Preces tiek uzskatītas par savlaicīgi atgrieztām, ja jūs tās izsūtāt pirms 14 dienu atgriešanas termiņa beigām. Jums ir jāatgriež nepārveidoti un nesabojāti produkti, kas ir iepakoti oriģinālajā iepakojumā vai iepakojumā, kas aizsargā produktus tādā pašā veidā kā to oriģinālais iepakojums. Jūs nevarat atgriezt bojātus produktus, produktus, kuru daudzums ir mainīts, vai produktus, kas iesaiņoti nepiemērotā iepakojumā.
Lūdzu, atgrieziet preces kā paku sūtījumu, nevis kā vēstuli, nodrošinot, ka iepakojums ir marķēts ar atteikuma kodu, kuru saņemsiet procesa laikā.
Ja iepakojums nav pareizi marķēts (nosūtīts bez atteikuma koda), tas var ievērojami pagarināt laiku, kas nepieciešams jūsu pieprasījuma apstrādei.
Ja esat jau samaksājis par pasūtīto preci, mēs nekavējoties vai ne vēlāk kā astoņu darba dienu laikā pēc pakas nosūtīšanas uz mūsu adresi, atmaksāsim visus maksājumus, ko esam saņēmuši un ko jūs esat veicis saistībā ar pasūtījumu. Tiek uzskatīts, ka sūtījums ir nosūtīts uz mūsu adresi, kad mūsu noliktava to reģistrē kā atgrieztu sūtījumu. Mēs paturam tiesības paturēt saņemto maksājumu līdz brīdim, kad tiek atgriezti produkti, uz kuriem attiecas atteikums no līguma.
Mēs atmaksāsim saņemtos maksājumus, izmantojot to pašu maksāšanas metodi, kurus izmantojāt, veicot pirkumu. Ja jūs veicāt samaksu pēc piegādes skaidrā naudā, tad pirkuma summa tiks atgriezta uz jūsu veidlapā norādīto bankas kontu.
Atteikuma tiesību izmantošana ir izslēgta attiecībā uz šādiem līgumiem:
- līgumiem par preču piegādi, kas izgatavotas pēc patērētāja specifikācijām vai ir nepārprotami personalizētas;
- līgumiem par preču piegādi, kuru kvalitāte var ātri pasliktināties vai kuru derīguma termiņš ātri beidzas;
- laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādes līgumiem, izņemot šo izdevumu abonēšanas līgumus;
- līgumiem par tādu preču piegādi, kuras patērētājs pēc piegādes ir atvēris un kuras nevar atdot atpakaļ higiēnas vai veselības aizsardzības apsvērumu dēļ (piemēram, kosmētika, tīrīšanas līdzekļi, pulēšanas pastas, peldkostīmi, apakšveļa, zeķes);
- līgumiem par tādu preču piegādi, kuras pēc to piegādes un pēc savas būtības ir nedalāmi sajauktas ar citām precēm (piemēram, komplekts, visi produkti no noslēpumu kastes (Mystery box), abi produkti no 1+1 bez maksas piedāvājuma, jebkura DĀVANA);
- līgumiem par audio vai video ierakstu, vai datorprogrammatūras piegādi, ja patērētājs pēc piegādes tos ir atvēris;
- līgumiem par alkoholisko dzērienu piegādi, kuru piegāde ir atlikta ilgāk par trīsdesmit dienām un kuru vērtība, par kuru vienojās līguma noslēgšanas brīdī, ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras profesionālis nevar ietekmēt;
- līgumiem par preču piegādi vai pakalpojumu sniegšanu, kuru cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras profesionālis nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma periodā;
- līgumiem par pakalpojumu sniegšanu, kas pilnībā izpildīti pirms atteikuma termiņa beigām un kuru izpilde ir uzsākta pēc patērētāja skaidras iepriekšējas piekrišanas un skaidras atteikšanās no atteikuma tiesībām (piemēram, samaksas pēc piegādes skaidrā naudā, eksprespiegādes, paku apdrošināšanas);
- līgumiem par tehniskās apkopes vai remonta darbiem, kas steidzami jāveic patērētāja mājās un ko patērētājs ir skaidri pieprasījis, kas nepārsniedz rezerves daļu un darbu apjoma ierobežojumu, kas absolūti nepieciešams, lai reaģētu uz ārkārtas situāciju;
- līgumiem par izmitināšanas, transporta, ēdināšanas un brīvā laika pavadīšanas pakalpojumu sniegšanu, kas jāsniedz noteiktā datumā vai noteiktā biežumā;
- līgumiem par digitālā satura piegādi, kas nav piegādāts materiālā datu nesējā, un kuru izpilde ir uzsākta pēc patērētāja iepriekšējas skaidras piekrišanas un skaidras atteikšanās no atteikuma tiesībām (piemēram, lejupielādēts digitālais saturs, elektroniskā grāmata (e-grāmata).
Brīdinājums: Ja jūs brīvprātīgi atgriežat preci, no kuras nav iespējams atteikties, ārpus 14 dienu atteikuma termiņa, ārpus 14 dienu atgriešanas termiņa pēc paziņojuma par atteikumu vai produktu, kas nav iegādāta mūsu veikalā, mēs jums šādu produktu atgriezīsim tikai tad, ja samaksāsiet 10 EUR, kas ir nepamatotas sūdzības izskatīšanas izmaksas, pretējā gadījumā mēs produktu iznīcināsim. Nepieprasītais produkts tiks iznīcināts pēc 2 mēnešiem.
vi. Sūdzības
Ja jūs atklājat, ka jūsu produkts nedarbojas pareizi vai ka saņēmāt nepiemērotu vai bojātu produktu, jums ir pieejamas šādas iespējas:
- Piegādes garantijas piemērošana,
- Garantijas piemērošanai tehniskajiem produktiem un
- Sūdzības par produktu piemērošana.
a) Piegādes garantija
- Mēs sniedzam papildu garantiju par nevainojamu piegādi, ko var īstenot 48 stundu laikā pēc produkta saņemšanas.
- Ja transportēšanas laikā produkti ir bojāti vai neatbilst jūsu pasūtījumam, lūdzam 48 stundu laikā pēc preces piegādes par šo kļūdu mums ziņot. Nosūtiet mums e-pastu ar iepakojuma fotoattēlu (fotoattēlā jābūt skaidri redzamai arī etiķetei) un saņemtā produkta fotoattēlu, kurā skaidri redzama bojātā vieta.
- Mēs prioritāri izskatīsim jūsu pretenziju iespējami īsākā laikā un nodrošināsim jums jaunu produktu.
- Ja pretenzija tiks nosūtīta pārāk vēlu, tā tiks izskatīta kā produkta sūdzība.
b) Tehnisko produktu garantija
Dažiem mūsu piedāvājumā iekļautajiem produktiem ir 24 mēnešu garantija. Garantiju piemēro tikai mūsu piedāvājumā esošajiem tehniskajiem produktiem un elektroierīcēm. 24 mēnešu garantijas termiņš sākas no preču saņemšanas dienas. Garantijas tiesības jūs varat īstenot saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, pamatojoties uz rēķinu, kas ir arī garantijas sertifikāts.
Uzņēmums patur tiesības atteikt garantiju, ja pretenzijai nav pievienots rēķins, ja rēķins nav salasāms, vai nav pievienots.
Garantija nav spēkā, ja:
- produkts ir fiziski bojāts;
- produktam ir normālas lietošanas rezultātā radušās nolietojuma pazīmes;
- produktam ir defekti, kas radušies nepareizas, nepiemērotas vai neuzmanīgas produkta lietošanas rezultātā.
Produkti, uz kuriem vēlaties attiecināt garantiju, ir jāpārbauda, tāpēc lūdzam pievienot garantijas pretenzijai fotoattēlus vai video, kuros redzams defekts. Vajadzības gadījumā mēs arī lūgsim jums nosūtīt produktu atpakaļ, lai mēs varētu to pārbaudīt.
Ja mēs apstiprināsim jūsu garantijas prasību, mēs jums piegādāsim jaunu produktu. Jums ir arī tiesības pieprasīt sava produkta remontu, taču jums jāņem vērā, ka remonta periods ir ilgāks nekā jauna produkta piegādes periods. Ja remonts ilgs ilgāk par 45 dienām, jūsu produkts tiks nomainīts pret jaunu. Ja jaunu produktu nevarēsim piegādāt, mēs jums pilnībā atlīdzināsim produkta pirkuma summu.
Procedūras kopsavilkumu var atrast tīmekļa vietnes apakšdaļā “Nomaiņa saskaņā ar garantiju”.
BRĪDINĀJUMS: HS Plus pieņems atpakaļ tikai tos iepakojumus, kuros ir Tīmekļa vietnē iegādātie produkti. Jebkuras personas nosūtītās pakas, kurās nav mūsu Uzņēmumā iegādātu produktu, tiks nosūtītas atpakaļ sūtītājam uz viņa rēķina.
c) Sūdzība par produktu materiālu defektu dēļ
- Ja produkts nedarbojas pareizi, lūdzu, rakstiet mums e-pastu uz [email protected], un mēs jums palīdzēsim, sniedzot visus nepieciešamos paskaidrojumus. Šādi rīkojoties, jūs novērsīsiet, ka produkts tiks lietots nepareizi un paša produkta bojājumus, kā arī iespējamus savainojumus sev vai citiem.
- Ja jūsu produkts nedarbojas, jūs varat iesniegt sūdzību, norādot uz produkta būtiskiem defektiem. Gadījumi, kas tiek uzskatīti par būtiskiem produkta defektiem, ir izklāstīti šo Vispārīgo noteikumu un nosacījumu VII sadaļā. Jūs varat pieteikt sūdzību par materiāliem defektiem tikai tad, ja minētie defekti pastāvēja jau pirkuma brīdī, bet tika atklāti tikai vēlāk.
- Ja jūsu produkts nedarbojas materiāla defekta dēļ, lūdzam jūs par defektu ziņot nekavējoties, kad to atklājat, taču nekādā gadījumā ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no defekta atklāšanas dienas. Nosūtiet mums e-pastu, pievienojot fotoattēlu vai video, kurā redzams bojātais produkts un kurā nepārprotami redzams, ka tas nedarbojas. Vajadzības gadījumā mēs arī lūgsim jums nosūtīt produktu atpakaļ, lai mēs varētu to pārbaudīt un noteikt produkta defektu.
- Mēs nevarēsim izskatīt jūsu sūdzību par produktiem, kas ir bojāti nepareizas vai nepiemērotas lietošanas vai rīcības dēļ, kas nav obligāti nepieciešama, lai noteiktu preču raksturu, īpašības un darbību. Ja pēc tam, kad jūsu sūdzība ir noraidīta, jūs vēlaties, lai mēs attiecīgo produktu nosūtītu atpakaļ, mēs to izdarīsim un izrakstīsim jums rēķinu par izmaksām, kas saistītas ar minētā produkta piegādi.
- Uzņēmums ir atbildīgs par produkta materiālajiem defektiem, kas atklājas divu gadu laikā pēc piegādes. Uzņēmumam ir pienākums ir atbildēt uz sūdzību trīs darba dienu laikā.
- Ja jūs veicat prasību par būtisku defektu, jums ir pieejamas šādas iespējas:
- produkta maiņa,
- pirkuma summas atmaksa,
- produkta defekta novēršana vai
- proporcionāla pirkuma summas atmaksa.
Procedūras kopsavilkumu var atrast tīmekļa vietnes apakšdaļā “Sūdzības un produkta nomaiņa”.
vii. Materiālais defekts
Būtisks defekts ir šādos gadījumos:
- ja produkta īpašības neatbilst normālai lietošanai vai tirdzniecībai;
- ja precei nav konkrētajam lietošanas veidam, kuram Pircējs iegādājās preci, atbilstošu īpašību un par ko Pārdevējs ir informēts, vai par ko Pārdevējam būtu bijis jāzina;
- ja produktam nav raksturlielumu un īpašību, par kurām ir skaidri vai netieši panākta vienošanās vai kuras ir noteiktas;
- ja Pārdevējs ir piegādājis Pircējam produktu, kas neatbilst paraugam vai produkta modelim, ja vien paraugs vai produkta modelis nav attēlots tikai informatīvā nolūkā.
Procedūras kopsavilkumu var atrast tīmekļa vietnes apakšdaļā “Sūdzības un produkta nomaiņa”.
Uzņēmums ir atbildīgs par produkta materiālajiem defektiem, kas atklājas divu gadu laikā pēc piegādes. Uzņēmumam ir pienākums ir atbildēt uz sūdzību trīs darba dienu laikā.
viii. Informācijas pieejamība
Pārdevējs apņemas vienmēr sniegt Pircējam šādu informāciju:
- uzņēmuma identitāti (Uzņēmuma nosaukumu, juridisko adresi un reģistrācijas numuru);
- kontaktinformāciju, kas Lietotājam ļauj ātri un efektīvi sazināties ar Nodrošinātāju (e-pastu, automātisko atbildētāju);
- preču vai pakalpojumu būtiskām īpašībām (tostarp pēcpārdošanas pakalpojumiem un garantijām);
- preču vai pakalpojumu galīgo cenu, ieskaitot nodokļus, vai cenas aprēķināšanas metodi, ja preču vai pakalpojumu rakstura dēļ galīgo cenu nevar aprēķināt iepriekš;
- produktu pieejamību (visiem tīmekļa vietnē piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem jābūt pieejamiem saprātīgā termiņā);
- maksāšanas noteikumiem, produktu piegādes nosacījumiem vai pakalpojuma izpildes nosacījumiem (piegādes veidu, vietu un termiņu);
- informāciju par jebkādām iespējamām transporta, piegādes vai nosūtīšanas izmaksām vai brīdinājumu, ka šādas izmaksas var rasties, ja tās nevar iepriekš aprēķināt;
- īpašo piedāvājumu darbības laiku;
- nosacījumiem, termiņiem un procedūru atteikuma no Līguma gadījumā, kā arī informāciju par preču atgriešanas izmaksām (ja tādas ir);
- skaidrojumu par procedūru, kas jāveic sūdzības gadījumā, tostarp visu informāciju par kontaktpersonu vai klientu apkalpošanas servisu;
- informētību par atbildību būtisku defektu gadījumā;
- pēcpārdošanas pakalpojumu un brīvprātīgās garantijas iespējām un nosacījumiem, ja nepieciešams.
- Tīmekļa vietnes sagatavošanas laikā var rasties dažas kļūdas. Tā kā mēs nevaram ietekmēt šīs kļūdas, mēs par tām neesam atbildīgi. Ja cenas vai produkta tehniskās īpašības būtiski atšķiras, mēs jūs par to informēsim, veicot pasūtījumu.
ix. Reģistrācijas informācija, reģistra nosaukums, reģistrācijas numurs:
Uzņēmuma nosaukums: tirdzniecības un pakalpojumu uzņēmums HS PLUS d.o.o.
Galvenā biroja adrese: Gmajna 8, Trzin, SI-1236 Trzin
Uzņēmuma reģistrācijas numurs: 6579639000
PVN maksātāja identifikācijas numurs: SI15553442
Nodokļu maksātājs (-a): JĀ
Reģistrā ierakstīšanas datums: 28/03/2014
Darbības standarta klasifikācija G47.910 – Mazumtirdzniecība pa pastu vai internetā
x. Ārpustiesas strīdu izšķiršana un citi tiesiskās aizsardzības līdzekļi
Uzņēmums dara visu iespējamo, lai strīdus atrisinātu izlīguma veidā. Ja šāda strīdu izšķiršana nav iespējama, minēto strīdu izšķiršanu veic Ļubļanas tiesa.
xi. Strīdu izšķiršanas platforma
Saskaņā ar tiesību normām uzņēmums HS plus d.o.o. neatzīst nevienu patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas pakalpojumu sniedzēju par pakalpojumu sniedzēju, kas ir pilnvarots risināt patērētāju strīdus, kurus patērētāji var ierosināt saskaņā ar patērētāju ārpustiesas strīdu risinātāju likumu.
Strīdu izšķiršanas platforma ir pieejama: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Lai iegūtu vairāk informācijas par strīdu izšķiršanas platformu, apmeklējiet vietni ec.europa.eu.
3. SAZIŅA
Uzņēmums sazināsies ar Lietotāju, izmantojot distances attālinātas saziņas līdzekļus, tikai tad, ja tas būs nepieciešams pasūtījuma izpildei.
Uzņēmums sniedz atbalsta pakalpojumus saviem Lietotājiem, rakstot e-pastu uz [email protected].
Tomēr mēs varam arī sazināties ar Lietotājiem komerciālos nolūkos, ja viņi ir devuši mums savu piekrišanu to darīt vai ja viņi jau ir veikuši pirkumu mūsu tiešsaistes veikalā, saskaņā ar kuru minētā saziņa:
● tiks skaidri un nepārprotami atzīmēta kā reklāmas paziņojums;
● būs skaidri redzams sūtītājs;
● būs skaidri atzīmētas dažādas akcijas un citi mārketinga paņēmieni.
Lai iegūtu plašāku informāciju par saziņu, lūdzu, skatiet mūsu Konfidencialitātes politiku un Sīkfailu politiku.
4. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS
Visa informācija, attēli un teksti, kā arī citi materiāli (piemēram, video saturs, grafiki, skices utt.), kas atrodami mūsu Tīmekļa vietnē, ir aizsargāti ar autortiesībām un/vai intelektuālā īpašuma tiesībām.
Iegādājoties produktus vai izmantojot Tīmekļa vietni, Lietotājs neiegūst nekādas autortiesības, īpašumtiesības vai intelektuālā īpašuma tiesības uz produktiem un/vai Tīmekļa vietni. Lietotājs var izmantot materiālus tikai saviem nekomerciāliem mērķiem.
5. ATRUNA
Paturot prātā šajos Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos izklāstītās atrunas, Uzņēmums paredz arī šādus ierobežojumus:
Ja jūs nolemjat izmantot mūsu tiešsaistes veikalu un/vai mūsu Tīmekļa vietni, jūs piekrītat to darīt brīvprātīgi un tādējādi uzņematies visus riskus. Tīmekļa vietne un veikals ir “tādi, kādi tie ir”, bez jebkādām netiešām vai tiešām garantijām. Visi šajā nodaļā vai citur šajos Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos noteiktie atrunu ierobežojumi ir spēkā, ciktāl to pieļauj likums.
Uzņēmums negarantē Tīmekļa vietnes un tās funkciju darbību, kā arī negarantē, ka Tīmekļa vietne darbosies bez kļūdām, vīrusiem vai vīrusiem līdzīgas ļaunprātīgas programmatūras. Turklāt Uzņēmums negarantē, ka Tīmekļa vietnē publicētā informācija ir precīza un pilnīga. Uzņēmums nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, tostarp, bet ne tikai: tiešiem, netiešiem vai izrietošiem zaudējumiem, kas radušies saistībā ar Tīmekļa vietnes izmantošanu.
Ja jūs nolemjat izmantot tiešsaistes veikalu un veikt maksājumu minētajā tiešsaistes veikalā, jūs skaidri piekrītat, ka jūs to izmantojat uz savu atbildību un ka jūs viens (-a) pats (-i) uzņematies visus riskus, kas saistīti ar maksājumu veikšanu mūsu tiešsaistes veikalā, tostarp, bet ne tikai, ar Lietotāja neveiksmīgiem maksājumiem, maksājumu kļūdām un atmaksāšanas kļūdām sūdzības gadījumā. Šī atruna ir spēkā, ciktāl to ļauj tiesību akti. Uzņēmums nav atbildīgs par jebkādiem iespējamiem zaudējumiem, kas varētu rasties saistībā ar Tīmekļa vietnes un/vai mūsu tiešsaistes veikalā pieejamo produktu izmantošanu.
6. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
Līguma noslēgšana. Kopā ar pakalpojumu pasūtīšanu, izmantojot Tīmekļa vietni, kā arī visas šīs Tīmekļa vietnes sadaļas, šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem ir līguma raksturs, kas noslēgts starp Pircēju un Uzņēmumu.
Noteikumu atdalāmība. Ja kāds no šo Vispārīgo noteikumu un nosacījumu noteikumiem izrādās (pilnībā vai daļēji) nelikumīgs, spēkā neesošs vai spēkā neesošs kādā citā veidā, minētais noteikums uzskatāms par (pilnībā vai daļēji) svītrotu, bet pārējie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi paliek spēkā.
Pilnīga rīcībspēja. Lietotājs garantē, ka viņam ir pilnīga tiesībspēja un rīcībspēja uzņemties no šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem izrietošās tiesības un pienākumus. Ar šo jūs garantējat, ka jums nav nepieciešama trešās puses piekrišana vai apstiprinājums, lai izpildītu savas saistības, kas izriet no šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem.
Vispārīgo noteikumu un nosacījumu pārzināšana. Ar šo jūs garantējat, ka jūs izlasījāt un pilnībā iepazināties ar šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem, pirms tos akceptējat, jo īpaši attiecībā uz noteiktajiem atrunām.
Tiesību akti, kas reglamentē šos Vispārīgos noteikumus un nosacījumus. Šos Vispārīgos noteikumus un nosacījumus reglamentē Slovēnijas Republikas tiesību akti. Visi strīdi, kas izriet no šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem, atrodas Slovēnijas Republikas tiesu jurisdikcijā.
Šo Vispārīgo noteikumu un nosacījumu grozīšana. Jums nav tiesību grozīt nevienu no šajos Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos izklāstītajiem noteikumiem vai atteikties (pilnībā vai daļēji) no jebkura no minētajiem noteikumiem. Uzņēmumam ir tiesības jebkurā laikā mainīt šos Vispārīgos noteikumus un nosacījumus. Jebkuras izmaiņas tiks publicētas Tīmekļa vietnē. Ja jūs turpināt izmantot Tīmekļa vietni, tiek uzskatīts, ka jūs piekrītat attiecīgajām spēkā esošajām izmaiņām. Ja jūs nepiekrītat izmaiņām, jums ir tiesības atteikties no Līguma.
Līguma pilnīgums. Šie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir Līguma, kas piemērojams starp Līgumslēdzējām pusēm, pilnīgums. Jebkuras iespējamās iepriekšējās rakstiskās vai mutiskās vienošanās, vai sarunas tiek pilnībā aizstātas ar šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem.
Valodu variācijas. Šie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir sagatavoti slovēņu valodā. Jebkura šo Vispārīgo noteikumu un nosacījumu variācija jebkurā citā valodā ir sagatavota, lai atvieglotu jūsu piekļuvi Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem. Ar šo jūs piekrītat un pilnībā saprotat, ka strīdu gadījumā noteicošā ir slovēņu valodas versija.
Terminu nozīme. Šajos Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos lietotajiem terminiem ir definīcijas, kas izklāstītas šo Vispārīgo noteikumu un nosacījumu sākumā.
HS PLUS d.o.o. Gmajna 8 / 1236 Trzin / Slovēnija / [email protected]
Reģ. iestāde: Ļubļanas apgabaltiesa / Pamatkapitāls: 7500 EUR / IBAN SI56 2900 0005 2694 428 / Nodokļu maksātāja numurs: 15553442 / Uzņēmuma reģistrācijas numurs: 6579639000